תורת המספרים: מה הסיכויים לנצח בבית שמש

    שלמה בן יוסף No Comments on תורת המספרים: מה הסיכויים לנצח בבית שמש
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן עלתה בית שמש על שולחן הניתוחים. הבחירות החוזרות והסיכויים לנצח.

    דובר מטה הבחירות של משה אבוטובול, חנוך ברסלר: "הבחירות עדיין לא הסתיימו, עובדים רצוף מאז הבחירות. בנוגע לקמפיין הוא אומר "לא יהיה קמפיין אחיד, הסיסמאות שונות, המאבק שונה, אבל מה שנעשה לאהנאבד. העשיה הוחדרה לתושבים והקמפיין יותאם למצב העכשוי".

    "מאויבי תחכמני. אלי כהן בונה על הציבור החרדי לניצחון. זאת אומרת שהוא גם מבין שהציבור החרדי מלוכד והם לוקחים את הבחירות. והיה אם ח"ו אבוטבול לא ייבחר שנית זה כתם לדורות על הציבור החרדי כזייפן".

    השאלה שנותרה פתורה זו האם ההסתה בחודשים האחרונים ישפעו על ההצבעה בעיר הוותיקה. לדברי ברסלר אנשים לא אוהבים להמר פעמיים. "מי ירצה להפסיד עוד פעם ועוד פעם, יכול להיות שמפלגות חילוניות מסימות יבחרו באבוטבול. צריך לזכור שהמפלגה הרוסית שכבר חתה על הסכם קואליציוני לא אמרה את המילה האחרונה".

    בהמשך עלו לדיון יהשע פולק וחבר המועצה מרדכי דירנפלד – איש אגו"י.

    לדברי פולק יש אי דיוק גדול מאוד. לפני 9 חודשים היה בחירות לכנסת. בבית שמש לגוש החרדי היה לו 14 אלף קולות, בעירייה היו לו 17 אלף קול. לגוש החילוני היה 15 אלף קול ובעירייה 2000 קולות. הגוש החילוני גדל ב-2050, והגוש החרדי ב-2767. ההפרש הכללי הוא -4600 קולות. כך שרואים בברור שכל הסיפורים על העברת כתובות וזיופי ת.ז. הם עורבא פרח. מה שברור שאם החרדים מצביעים שוב לאבוטבול הוא לקוח את הבחירות.

    דירנפלד מוסיף ואומר כי בעיר הוותיקה לא ברור מה שיהיה. "יש סיפור של אווירה, אבל במובן מסוים גם במגזר הכללי מיצו את הפוטנציאל, עבדו קשה ונצחו".

    בהמשך עלה העניין של ישיבה עם העדה החרדית ועם אנשי טוב כדי לנסות ולגייסם לקונצנזוס החרדי.

    האזינו לניתוח המצב בבית שמש במהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן



    0 תגובות